Mano 2010

Vat imsiu ir vėl parašysiu!;D
Nes vakar priminė, kad turiu tokį daiktą kaip blog'ą;D
O ir tiesiog noriu. Noriu parašyti. Noriu apibendrinti 2010uosius. Tik kvailąja prasme;D t.y. nepasakosiu, kas man įvyko, ką nuveikiau per tuos metus. Pasidalinsiu tuo, ką galiu greitai pamiršti, vadinasi tuo, kas galbūt yra kiek paviršutiniška, bet šiai akimirkai nors kažką reiškia.


Metų muzika:
Bruno Mars - pirmasis sąraše, nes jį tikrai pirmą kartą išgirdau ir pamėgau pernai.
Katy Perry - žinojau ją ir anksčiau. Bet tik šiais metais pamilau;D
Mika - ši vasara priklausė Mikai. Ko gero, nebuvo dienos, kai jo nepasiklausydavau;D
ir daug pavienių dainų..

Metų literatūra:
Alessandro Baricco - atrastas 2010aisiais. Ir iš karto tapo vieninteliu rašytoju, kurio perskaičiau tiek daug knygų. Jei neklystu, 6 (tiesa, poros nepabaigiau, bet nereiškia, kad jos prastos, tiesiog aš nemokėjau susidėlioti laiko jų skaitymui). 'Jūra vandenynas', 'City', 'Novečentas', 'Šilkas', ('Aistrų pilys', 'Toji istorija')
Federico Moccia 'Trys metrai virš dangaus'. Nuostabi knyga. Nuostabi.

Metų filmai:
500 Days Of Summer - ♥
Inception - patenka į sąrašiuką, nes tai visai kitoks filmas nei aš pratusi žiūrėti. Kai rasiu internete geros kokybės įrašą, būtinai pažiūrėsiu dar kartą.
If Only - vėlgi, ♥
tikiu, kad buvo daug kitų, bet per sunku atrinkti;D

Metų serialai:
Pretty Little Liars - 2010aisiais pradėtas rodyti puikus serialas.
The Vampire Diaries - rodytas 2009, bet 2010 tik dar labiau mylėtas;D
Glee - tas pat, kaip ir su TVD. Tik pradėjau žiūrėti ne iš karto, kai pradėjo rodyti pasauly.. tad galbūt tai ir iš tikro mano 2010ųjų serialas.
Skins - pradėjau žiūrėti metų pabaigoj. Bet per trumpą laiką spėjau peržiūrėti 3 sezonus. Tai daug ką pasako.

Metų išgalvotos poros:
Rachel Berry & Jesse St. James ('Glee') - myliu juos. Deja.. istorija baigėsi ne taip, kaip reiktų. Tikiu, kad J dar grįš kitam sezone. Ir vėl viskas bus gerai.. kai kurie fanai pyksta, kad galėjo tada net neparodyt idealių St.Berry, nes dabar R niekas nebeatstos J;D
Damon Salvatore & Elena Gilbert (TVD) - E gal kartais ir kiek durnė.. Mestų tą Stefan ir būtų su D. Bet ne, toli gražu. Ir vis tiek man jie patinka;D
Caroline Forber & Damien Dalgaard (TVD & GG) - o štai ir pilnai išgalvota pora.. mano pačios! Ir man idėja apie juos kartu labai patinka;D Gaila, kad serialai nesutampa..

Metų aktoriai:
Kevin Zegers - tiesiog.. koks jis fainas! Ir filmai su juo geri, ir pats gerai vaidina, ir, kas be ko, gražutis:}
Alex Pettyfer - filmų su juo gal ir nelabai mačiau šiais metais.. ai, 'Stormbreaker';DD, bet tai tikrai ne toks filmas, dėl kurio Alex patenka į šį sąrašiuką. Tiesiog juo domėjaus, jį stebėjau, juo, vėlgi, grožėjaus;D
Julian Morris - žinau, ne daug kur jį rodė, nedaug jo mačiau, bet jis vis tiek nuostabus..
Ashley Madekwe - kažin ar labai mačiau ją kur vaidinant.. Na, tik prisiminiau kelias serijas TBL, tSDOtCG, ar pavienes vieteles. Bet ji kaip žmogus yra šauni:] (žinau, kvaila tai sakyt, kai stebiu ją tik virtualiai, t.y. skaitau blog'ą, bet man dzin;D)
Chad Smith - ko gero, jį reiktų vadinti šokėju, ne aktoriumi.. bet nesvarbu;D Robotukas - nuostabus! Tiek Step Up 3, tiek theLXD.

Metų modeliai:
Rachel Ballinger - per klaidą rasta; nusižiūrėta.
Samantha Basalari - vėlgi neaišku kaip rasta; nusižiūrėta.
Raina Hein - taip, aš žiūrėjau ANTM14
Jane Randall - taip, aš žiūrėjau ANTM15;D


Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket

0 komentarai (-as/-ų):