Vasaros pasaka


Birželio 14 - 18 dienomis buvau auklytė:] Vyko vaikų vasaros stovykla 'Vasaros pasaka'. Kaip visada prieš ką nors naują, dar nebandyta buvo truputį baisu, smalsu. Bet visos baimės nuvytos, o lūkesčiai patenkinti ir dar su kaupu. Vaikai, laikas praleistas kartu, visi užsiėmimai buvo nuostabūs.
Keista, tačiau vos kelios dienos sugebėjo pakeisti mano požiūrį į daugelį dalykų:
pasirodo, aš galiu/moku/noriu bendrauti su vaikais;
taip pat su naujais mano metų/vyresniais žmonėmis;
ir šiais laikais dar yra vaikiukų - angeliukų;
kai užaugsiu noriu turėti nebūtinai mergaitę, labai gerai ir berniukas;D
...




Taip prasidėjusi vasara negali būti bloga. Net jei tuo ir baigtųsi. Bet, kadangi rašau apie praeiti, tad dabar tarsi esu pasakotojas visažinis ir žinau, kad 2010ųjų vasara yra Mano Vasara. Nors ir apie pernykštę taip galvojau;D Tad jau antra vasara iš eilės yra puiki. Daugiau jas palyginsiu atėjus rugsėjui. Nes kol kas jos jau yra ir dar vis nusimato visiškai skirtingos.

0 komentarai (-as/-ų):